torstai 2. lokakuuta 2014

On syksy ja minä olen palannut.

Olen täällä edelleen. Tai taas. Heti alkuvuodesta mulle iski kamala yksityisyyden tarve ja piilotin osan blogin teksteistä. Tarkoituksena oli hieman muokata blogin sisältöä ja jatkaa sitten taas kirjoittamista, mutta niinpä tuo aika on vain vierähtänyt enkä ole saanut aloitettua uudelleen. Aika on kortilla enkä nykyään istu enää juuri lainkaan läppärini äärellä, joten blogiin tarttuminen on tuntunut vaikealta vaikka se on mielessä ollut useinkin. 

Mutta nyt mä oon täällä.

Jatkossa pyrin entisestään vähentämään henkilökohtaisen elämäni näkymistä kirjoituksissa ja kuvissa. Yritän keskittyä ainoastaan käsitöiden, valokuvaamisen, leipomisen ja muiden minua kiinnostavien asioiden käsittelemiseen, mutta katsotaan kuinka käy. Intoa kirjoittamiseen riittäisi kunhan vain aikaa olisi tarpeeksi kaikkeen mitä haluan tehdä. Tuntuu siltä, ettei tuo 24 tuntia vuorokaudessa riitä millään kaikille niille asioille, joita haluaisin tehdä.

Mutta ei tällä kertaa tämän enempää. Ihastelkaa lopuksi muutamaa kuvaa, jotka sain ikuistettua eilen pyöräillessäni töihin. Olen odottanut joutsenperheen rantautumista jo jonkin tovin, sillä näin heidät kerran rannalla, enkä silloin kiireiltäni ennättänyt pysähtymään paikalle. Sen jälkeen he ovat hengailleet uimasilla aina kun olen pyöräillyt ohitse, kunnes eilen he sitten viimeinkin köllöttelivät jälleen rannalla. Onneksi olin ottanut kameran mukaani ja sain kuvia muutoinkin kuin pelkällä puhelimella.







Muutama kuva myös kaupungilla olevista kauniista puista. Ihania! Nämä värit ovat yksi niistä harvoista syistä, joiden takia nautin syksystä. 





Toivottavasti siellä ruudun takana on vielä joku lukemassa. Julkaisemattomia käsitöitä ja valokuvia on paljon, joten niitä kyllä riittää. 

Värikästä syksyn jatkoa kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä merkki käynnistäsi.